Domovnické služby
Objednáním služeb Technika (domovníka) získáte především maximální přehled o Vašem domě. Dále získáte odborníka, který Vám okamžitě poradí, zařídí vyřešení problémů vzniklých ve Vašem domě. Je samozřejmostí, že tento odborník nepřetržitě a podrobně mapuje situaci, předává informace výboru SVJ a je plně k dispozici obyvatelům Vašeho domu telefonicky a o návštěvních hodinách.
Předkládáme Vám všeobecnou náplň pracovní činnosti Technika domu (domovníka). Pracovní náplň lze upravit dle potřeb Vašeho domu a na základě smluvního ujednání.
Technik domu (domovník):
- provádí pravidelné kontroly technického a stavebního stavu domu, včetně kontroly funkčnosti technických zařízení domu, součinnost při odstraňování havárií a řešení nahodilých událostí týkajících se domu
- zajišťuje provozuschopnost a opravy technických zařízení v domě; zabezpečuje opravy a bezprostřední zásah servisních firem
- zajišťuje komunikaci s bydlícími v domě (vlastníky bytů, nájemci) – předávání informací, předmětů (např. výdej klíčů), pokynů, které souvisí s provozem domu a bydlením, vede evidenci nutných drobných oprav, které byly zjištěny při kontrolních prohlídkách nebo na základě upozornění obyvatel domu
- zabezpečuje a vykonává návštěvní hodiny v prostorách domu k tomu určených k operativnímu vyřizování běžné agendy s bydlícími v domě; návštěvní hodiny vykonává minimálně jednou týdně po dobu dvou hodin,
- vyhotovuje objednávky na drobné opravy a na odstranění závad, předkládá je ke schválení k tomu určené osobě, kontroluje provedení objednaných prací
- vede a aktualizuje seznam smluvních partnerů, kteří provádějí drobné opravy, servisní činnosti a dodávku služeb v domě
- zajišťuje a umožňuje přístup pracovníkům firem dodávajících plnění spojená s užíváním domu k provedení oprav, odstranění různých závad a k provedení odečítání hodnot na měřících zařízeních v domě
- obstarává běžnou komunikaci se smluvním správcem domu, předává správci podklady k zajištění činností, ke kterým se správce zavázal v mandátní smlouvě, donášku písemností a sdělení smluvního správce do domu, resp. předává je adresátům, zajišťuje běžnou spisovou agendu
- provádí kontroly úklidu domu a před domem
- zajišťuje administrativní činnosti související s jeho pracovní činností, podává informace a podněty zaměstnavateli, resp. smluvnímu správci na zlepšení stavu domu
- je dostupný 24 hodin na mobilním telefonu, popř. obstará tuto dostupnost jinou osobou, a to v nutných případech, o čemž předem informuje svého zaměstnavatele, resp. smluvního správce dle smlouvy
- při výkonu svých pracovních povinností se řídí pokyny správce, realizuje jeho rozhodnutí, plní pracovní úkoly, kterými byl pověřen v rámci výkonu činností technika domu